Call Center

ReMind is sinds 2004 gespecialiseerd in Call Centers, zowel inbound als outbound, of alleen een e-mail klantenservice, ReMind is uw juiste partner.

Met verschillende diensten zorgt ReMind ervoor dat uw organisatie niet alleen altijd bereikbaar is, maar blijft ook de afhandeling van de inbound telefoon en e-mail van hoog niveau. Het kan gaan om een bestelling, een vraag om informatie of een klacht, de medewerkers van ReMind zullen uw klant met deskundigheid te woord staan, zoals u dat wenst. Omdat ReMind voor veel bedrijven in uiteenlopende branches het call center verzorgt bent u ervan verzekert dat de medewerkers op alle mogelijke vragen en opmerkingen voorbereid zijn.
call_center

ReMind:

  • heeft ruim 24 jaar ervaring in telefoonbeantwoording;
  • is dagelijks bereikbaar van 8.00 – 18.00 uur;
  • zorgt ook voor een 24/7 bezetting;
  • neemt voor meer dan 200 bedrijven van groot tot klein de telefoon aan;
  • staat uw klanten altijd professioneel te woord.
In verschillende branches heeft ReMind haar ervaring opgedaan:

  • Autobranche (importeurniveau, dealerniveau)
  • Advocatuur (netwerken, advocatenkantoren)
  • Architectuur
  • Food en Non-Food
  • Schoonheidsproducten
  • Gezondheidszorg
  • Evenmentenbranche